Vrácení zboží a reklamace

Pravidla pro vrácení či výměnu zboží:

- Vrácení zboží je možné do 14-ti dnů od uskutečnění nákupu.

- Vrátit lze pouze nenošené a nepoškozené zboží se všemi visačkami a originálním obalem.

- Zboží musí být v takovém stavu, aby bylo schopné dalšího prodeje jako nové a nepoužité.

- Vrácené zboží je možné vyměnit za jiné zboží či požadovat vrácení peněz.

- Pokud zasíláte zboží poštou, či jinou přepravní společností, do vracené částky se nezahrnuje Vámi uhrazené poštovné.

- Zboží musí být vráceno s dokladem o koupi.

- Při zasílání poštou uveďte na formulář číslo vašeho účtu, abychom vám při vrácení zboží mohli vrátit peníze. Číslo účtu uveďte i při výměně zboží pro případ, že by zboží na výměnu nebylo skladem a museli bychom přistoupit k vrácení peněz.

- Vrácené zboží nezasílejte na dobírku. Takové dobírky budou vráceny zpět odesílateli a je možné, že promeškáte lhůtu možnou k vrácení zboží. 

- Vrácení zboží a reklamace se týká pouze koncového spotřebitele: V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje a reklamace se řídí obchodním zákoníkem.

Formulář pro vrácení zboží ke stažení zde:

Formulář pro vrácení zboží VYLADĚNÁ byJARA pdf

  

Reklamace:

Na všechno zboží poskytujeme záruku 2 roky (pro koncového spotřebitele). Záruka se týká vad výroby či materiálu, nevztahuje se na opotřebování výrobku důsledkem užívání.

- Reklamaci je potřeba uplatnit v termínu a musí být přiloženy všechny náležitosti (popis závady, kopie faktury, popř. paragonu). 

- Reklamaci zasílejte společně s vyplněným Reklamačním listem na adresu firmy RetaildriveCZ uvedenou na tomto listu.

- Reklamaci nezasílejte na dobírku (neočekávané dobírkové zásilky vracíme adresátovi), ale normálně poštou, pokud bude závada neodstranitelná a zákazník bude požadovat vrácení peněz, zašleme je na Váš účet. 

- Reklamovatelné jsou pouze závady týkající se vady výroby či materiálu, nemůžeme uznávat reklamace, kde se jedná o normální opotřebení následkem užívání.

- Reklamované zboží musí být čisté a vyprané, aby splňovalo hygienické zásady.

- Lhůta na vyřízení reklamace je 30dnů. Je důležité, abychom od Vás obdrželi všechny doklady (tzn. doklad o koupi+popis reklamace). 

Formulář pro reklamaci ke stažení zde:

Reklamacni_list